CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

klik klik dapat bonus

Followers

Friday, December 3, 2010

AWARD FROM SHAG..!!


cool x award kat atas ni??? cool kan2?? hehe kite suke.. actually kite dapat award dari Shag coz diantara follower yang ke 57-126 hehe.. 

di sini Shag ada tanya kan beberapa soalan :

Nama penuh anda dan nama panggilan blogger anda.
Nabila Mohd Kamaruzaman, Putry Bella

Kenapa jadi pengikut belog ini [shagcomot]?
wanna be friends (^_^)

Apa kekurangan belog ini [shagcomot]?
so far xde pon yang kurangnye..cute jer dimata kite hihi :)

Apa pula kelebihan belog ini [shagcomot]?
amat kemas (^_^)

5 comments:

  1. Benar-benar posting blog informatif di sini teman saya. Aku hanya ingin memberikan komentar & mengatakan terus bekerja dengan kualitas. Saya sudah bookmark blog Anda hanya sekarang dan aku akan kembali untuk membaca lebih lanjut di masa depan teman saya! Juga baik dipilih warna pada tema itu berjalan lancar dengan blog menurut pendapat sederhana saya:)

    ReplyDelete
  2. Sorry lambat jejak ke sini :)

    Thanks dear sebab buat entri ni. Hehe. Sebab follow belog Shag jugak. And ure welcome, dear!

    ReplyDelete
  3. its ok...:) btw thnks Shag 4 da award (^_^) suke bangettt :)

    ReplyDelete