CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

klik klik dapat bonus

Followers

Friday, January 15, 2010

padaMu...


Pernah x kite rase rindu sgt2 kat sesorang tapi orang yang kite rindu tu langsung x hubungi kite? ape perasaan kite lau someone special dalam hidup kite tiba-tiba je menyepikan diri tanpa berita...ape maksud dia? adakah die xnk kite ganggu die atau die dah ada orang lain yang lebih istimewa? hal macam ni sering berlaku apabila salah seorng dari pasangan yang terpaksa berjauhan dalam jangka masa yang panjang. Kadang-kadang hati ini berbicara kenapa hati ini selalu dilukai oleh insan yang amat disayangi.. Aku Rindu Padamu...hanya bicara yang mampu ku tuturkan..namun pada siapa? sesungguhnya aku insan hina di mata Nya...tika kecewa..terluka...baru mencari Cinta sebenar dari Nya..! Di malam yang sepi...melutut aku dimuka bumi ciptaanNya..menadah tangan mohon keampunan...menitis air mata keinsafan..insan hina terleka...lalai dipentasNya..

Rindu itu hanya untukNya...aku rindu kau sebagaimana engkau rindukanNya...
Cinta itu hanya padaNya...aku cinta kau sebagaimana kau CintkannNya...
Jika hilang Cintamu padaNya...maka hilanglah Cintaku padamu...

2 comments:

  1. ila sayang..biarlh diri hina di mata manusia,asal jangan ternoda iman di jiwa..biar hilang cinta manusia asal tidak hilang cintaNYA..biar sunyi dari kata cinta sang manusia asal bibir sentiasa melafazkan seuntai madah cinta padaNYA setiap hari..masih tak terlewat kan nak ucap tahniah atas blog nie? teruskan perjuangan sahabatku syang..semoga usaha yang sedikit ini ada membuahkan hasil yang berbaloi..InsyaAllah..

    -sahabtmu,azimah ikhsan-

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sahabatku sayang, azie...kadang-kadang kite terlupa bahawa dunia ini hanya sementara untuk menuju ke akhirat yang kekal abadi. Namun sebagai manusia kita juga xterlepas dari membuat silap. tetapi dengan kesilapan juga sebenarnya membawa kita kepadaNya..menyesali kesilapan. sungguh hina diri ini apabila terlalui mencintai insani sehingga terlupa akan cinta Ilahi..lumrah manusia sentiasa alpa..tetapi selagi iman dan taqwa didada InsyaAllah kita sentiasa dibawah rahmatNya...AMIn...

    ReplyDelete